روابط عمومی، بازوی استراتژیک صنعت پتروشیمی در مسیر دیپلماسی صنعتی و مسئولیت اجتماعی
روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، این مناسبت را به تمامی فعالان روابط عمومی در صنعت پتروشیمی تبریک گفت و بر نقش مؤثر این نهاد تخصصی در پیشبرد اهداف راهبردی صنعت تأکید کرد.

فرهنگ اقتصاد _در این پیام، ضمن تجلیل از جایگاه حرفهای روابطعمومی در سازمان ها، روابط عمومی بهعنوان بازوی ارتباطی و فکری صنایع بزرگ معرفی شده که نقشی فراتر از اطلاع رسانی ایفا میکند.
در بخش دیگری از این پیام آمده است: «در صنعت پیشرو و راهبردی پتروشیمی، روابط عمومی تنها یک واحد سازمانی نیست؛ بلکه یک کنشگر حرفهای، مسئول و آیندهنگر است که با بهرهگیری از دانش ارتباطی، رسانهای و تحلیل محور، نه تنها به شفافسازی، تبیین و اقناع افکار عمومی میپردازد، بلکه بهمثابه موتور محرک دیپلماسی صنعتی، نقشآفرینی ملی و بینالمللی دارد.»
پیام روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین با اشاره به شرایط نوین ارتباطی، از سرعت تحولات رسانهای، اهمیت مدیریت اطلاعات و اعتمادسازی در عصر دیجیتال یاد کرده و تصریح میکند:«در روزگاری که سرعت، اطلاعات و اعتماد، سه ضلع حیاتی ارتباطات سازمانی هستند، شما مدیران و کارشناسان روابطعمومی صنعت پتروشیمی با هوشمندی، تعهد و نوآوری، توانسته اید چهرهای پویا، همدل و پاسخگو از این صنعت بزرگ ترسیم کنید.»
در پایان این پیام، روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تبریک این روز به تمامی مدیران و کارشناسان این حوزه، ابراز امیدواری کرده است که با تقویت هم افزایی، بهرهگیری از ظرفیتهای رسانهای نوین و استمرار تعامل اثربخش، مسیر تعالی ارتباطات سازمانی در صنعت پتروشیمی بیش از پیش هموار شود.
به اشتراک بگذارید:
لینک خبر: